Zwroty i reklamacje

Zwrot

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Jeśli chcesz zwrócić całość lub część zamówienia, masz na to 14 dni od momentu odebrania paczki.

Jak zwrócić produkty?

1. Sprawdź termin:

Liczony jest od dnia po dostarczeniu paczki (datę znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki w mailu).

2. Wypełnij formularz zwrotu pobierz formularz📄

Jeśli nie możesz wydrukować formularza, lub zapomnisz go dołączyć – zrób zdjęcie, lub wypełnij go na komputerze i wyślij je mailem na zamowienia+333store@hype.delivery.

3. Spakuj produkty i dołącz formularz

Zapakuj produkty w bezpieczny sposób. Jeśli możesz, użyj tego samego opakowania – to bardziej ekologiczne. ♻️

Do paczki włóż wypełniony formularz zwrotu, dzięki niemu szybko zidentyfikujemy Twoje zamówienie.

4. Wyślij przesyłkę do naszego magazynu na adres:

InPost Fulfillment Magazyn DC2 / Prown sp. z o.o.

Wola Bykowska 31

97-306 Wola Bykowska

📨 e-mail: zamowienia+333store@hype.delivery

📞 tel. 453 075 099 (wyłącznie na potrzeby nadania paczki)

📦 Nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatów. 

🧾 Koszt zwrotu towaru do sklepu pokrywa klient.

5. Zaczekaj na zwrot środków 💰

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od momentu, gdy paczka do nas dotrze.

Zgodnie z art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli odeślesz nam całe zamówienie, zwrócimy Ci pełną kwotę (cena produktu + koszt dostawy). Środki trafią na to samo konto, z którego opłacono zamówienie. 

Ważne informacje o zwrotach:

Upewnij się, że produkt nadaje się do zwrotu i jest:

  • nowy – nieużywany i nieprany,
  • w bardzo dobrym stanie – bez uszkodzeń, zabrudzeń, intensywnych zapachów (np. dymu papierosowego, potu).

Możesz oczywiście przymierzyć produkty – tak jak w sklepie stacjonarnym – ale jeśli noszą ślady użycia, możemy potrącić kwotę na jego czyszczenie lub odrzucić zwrot.

Masz pytania?

Napisz do nas: zamowienia+333store@hype.delivery

Chętnie pomożemy i wyjaśnimy, co dalej.

Reklamacja

Produkt dotarł uszkodzony, z wadą lub po prostu coś się z nim nie zgadza? Przykro nam, że tak wyszło. Zrobimy co w naszej mocy, aby szybko to naprawić.

Nie musisz mieć faktury, czy paragonu – wystarczy mailowe potwierdzenie zamówienia.

Najpierw możesz napisać do nas i załączyć zdjęcia uszkodzenia. Dzięki temu szybciej ocenimy sytuację i damy znać, co dalej.

Ważne:
– zrób zdjęcie całego opakowania (z widocznymi uszkodzeniami),
– zadbaj, żeby na którymś zdjęciu był widoczny i czytelny list przewozowy, dzięki temu łatwiej zidentyfikujemy przesyłkę.

Napisz na: zamowienia+333store@hype.delivery

Reklamacja krok po kroku:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny 

pobierz formularz📄

Jeśli nie możesz wydrukować formularza, lub zapomnisz go dołączyć – zrób zdjęcie, lub wypełnij go na komputerze i wyślij je mailem na zamowienia+333store@hype.delivery. 

2. Spakuj produkt i dołącz formularz

Zapakuj produkty w bezpieczny sposób. Jeśli możesz, użyj tego samego opakowania – to bardziej ekologiczne. ♻️ Prosimy, żeby odzież reklamowana była czysta, to przyspiesza proces. 

Do paczki włóż wypełniony formularz reklamacji, dzięki temu szybko zidentyfikujemy Twoje zamówienie.

3. Wyślij przesyłkę do naszego magazynu na adres:

InPost Fulfillment Magazyn DC2 / Prown sp. z o.o.

Wola Bykowska 31

97-306 Wola Bykowska

📨 e-mail: zamowienia+333store@hype.delivery

📞 tel. 453 075 099 (wyłącznie na potrzeby nadania paczki)

Co dalej?

Gdy paczka do nas dotrze, sprawdzimy produkt i Twoje zgłoszenie. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. O decyzji poinformujemy Cię mailem. 📨

Co my możemy zrobić?

  1. Najpierw spróbujemy naprawić produkt.
  2. Jeśli to niemożliwe – wyślemy Ci nowy egzemplarz.
  3. Gdy żadne z powyższych nie wchodzi w grę – zwrócimy pieniądze.

ℹ️ Reklamowany produkt wyślemy na ten sam adres (lub paczkomat), co w zamówieniu.

Koszty

📦 Koszt odesłania reklamowanego produktu pokrywamy my – przekaż nam potwierdzenie płatności za przesyłkę, a zwrócimy Ci pieniądze.

Jeśli reklamacja zostanie uznana – zwrócimy Ci również koszt pierwotnej dostawy.

Masz pytania?

Napisz do nas: zamowienia+333store@hype.delivery

Chętnie pomożemy i wyjaśnimy, co dalej.

Wymiana

Nie prowadzimy tradycyjnej wymiany produktów.

Nasze kolekcje są limitowane – dlatego nie rezerwujemy rozmiarów ani modeli na później.

Jeśli chcesz inny rozmiar lub wzór, możesz to zrobić w dwóch krokach:

  1. Zwróć produkt, który chcesz wymienić (zgodnie z procedurą zwrotu).
  2. Zamów nowy produkt w odpowiednim rozmiarze lub wariancie – jeśli jest jeszcze dostępny w sklepie.

Dzięki temu szybciej otrzymasz nowy produkt, a my zwrócimy Ci środki z pierwszego zamówienia.

Masz pytania lub nie wiesz, co będzie najlepsze w Twoim przypadku?

Napisz do nas na zamowienia+333store@hype.delivery – chętnie pomożemy.